Feliç estiu!

Durant aquests dies, l’equip de Primària hem volgut aprofitar el bon temps per a gaudir d’activitats estiuenques amb el nostre alumnat. Per això, hem realitzat activitats molt dinàmiques i divertides, les quals han gaudit molt!En primer lloc, realitzem un taller sensorial amb la temàtica del “L’estiu i l’alimentació saludable”, en el qual els nois i noies han pogut fer olor plantes aromàtiques, tocar fruita fresca i fer-la olor, pintar amb fruites de diferents colors… fins i tot fer un ric gaspatxo en equip!El divendres 16, seguint la temàtica estiuenca, no podia faltar un dia a la platja. Així que, amb la col·laboració i l’equip de la Creu Roja, ens vam donar un bany fresc, passant-lo súper bé. A més, alguns alumnes i alumnes van poder banyar-se en una “cadira amfíbia” en la qual es tombaven acompanyats, notant el moviment de la mar i l’aigua de manera directa.Finalment, gaudim d’un matí en la piscina inflable, banyant-nos i jugant tots junts.
Aquí podeu veure un vídeo que resumeix alguns dels moments viscuts.

Feliç estiu!