TVA VA DE VISITA A PLAY RÀDIO 107.7 FM.

L’alumnat de TVA ha visitat les instal·lacions de Play Radio València, 107.7 FM., on ha sigut rebut pel seu Director Vicente Alventosa, la Directora Comercial Silvia López i Eduardo Osca responsable del programa “Laicos en Acción”. Vicente els ha fet una explicació de com funciona la ràdio i de com ha evolucionat la manera d’escoltar música al llarg del temps: des de els mini LP fins al dia de hui amb les plataformes online.

Seguidament han passat en dos grups a l’estudi principal, on Clara Couchoud estava emetent en directe el programa diari “Dale al Play”. Allí, amb ella i la resta de professionals, han vist com es desenvolupa un programa en viu, han participat i dedicat un parell de cançons.

Després han estat veient fotos de diferents artistes que han anat a la ràdio mentre en xicotets grups han gravat un postcad a la sala de gravació.

Ha sigut una experiència diferent, emocionant i enriquidora per a l’alumnat que de segur li seveix molt de cara al nou projecte de ràdio que volen posar en marxa al col·legi.

Moltes gràcies a Play Radio y als seus professionals per oferir-nos esta vivència i obrir-nos les portes de l’emissora.

Notícia realitzada per Amaya.