Taller sensorial: “MERCAT DE LA TARDOR”

El segon taller sensorial que hem realitzat en l’etapa de Primària va ser un “Mercat de la tardor”

Per fer-ho vam portar a l’escola diferents fruites de la tardor; mandarines, taronges, pomes, raïm, carabassa, caquis i magranes i fruits secs com anous i avellanes. Es van exposar en caixes al voltant de l’aula com si fora un mercat.

Cada xiquet i xiqueta portava una llista de la compra (adaptada segons el nivell de cadascun) i una cistella per a fer la compra.

Després van elaborar un suc de taronja amb un espremedor i suc de raïm amb una liquadora.

Va ser un taller molt deliciós, les i els alumnes van disfrutar molt tocant i provant la fruita i preparant-se els seus sucs.