II PREMIO INTERNACIONAL IBEROAMERICANO de Innovación y ODS en los centros educativos.

El CEE Enric Valor participa en la II edició del Premi Iberoamericà per l’Educació, la Ciència i la Cultura i el Ministeri d’Educació i Formació Professional d’Espanya en el premi ‘Innovació i ODS en els centres educatius. Aquesta iniciativa busca visibilitzar el treball d’innovació educativa que és realitza als centres educatius per apropiar-se i donar a conèixer el 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030. Identificant els problemes i construint solucions entre tots, des de la consciència de que les nostres accions locals estan connectades globalment.

El nostre centre participa amb l’obra de teatre: ¿Cómo no lo vimos venir?. Obra que va interpretar els nostre alumnat el 21 de juny d’aquest any, coordinada per la nostra comissió de teatre i on participa TOT el centre. Si encara no has vist l’obra o vols tornar-la a vore pots fer-ho clicant ací.

El CEE Enric Valor participa en la II edición del Premio Iberoamericano para la Educación, la Ciencia y la Cultura y el Ministerio de Educación y Formación Profesional de España en el premio ‘Innovación y ODS en los centros educativos. Esta iniciativa busca visibilizar el trebajo de innovación educativa que se realiza en los centros educativos para apropiarse y dar a conocer los 17 Objectivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de la Agenda 2030. Identificando los problemas y construyendo soluciones entre todos, desde la consciencia de que les nuestras acciones locales están conectadas globalmente.

Nuestro centro participa con la obra de teatro: ¿Cómo no lo vimos venir?. Obra que interpretó nuestro alumnado el 21 de junio de este año, coordinada por nuestra comisión de teatre y donde participa TODO el centro. Si todavía no has visto la obra o quieres volverla a ver puedes hacerlo clicando aquí.