TALLER MUSICAL RAPSODES

El dijous 6 de juny tinguérem la sort de poder realitzar un taller musical amb els artistes Neus Berenguer i Andreu Ferrer inclòs dins del programa RAPSODES, fomentat per la Conselleria. En aquest taller musical vam compondre una NYACRA, cançó tradicional de l’Empordà realitzada per les dones que recollint petxines a la mar.
Els nostres alumnes junt amb Andreu i Neus i els professionals del centre que ens acompanyaren vàrem crear una lletra per a aquesta cançó. Vam passar un matí molt divertit.

El jueves 6 de junio tuvimos la suerte de poder realizar un taller musical con los artistas Neus Berenguer i Andreu Ferrer incluido dentro del programa RAPSODES, fomentado por la Consellería. En este taller musical compusimos una NYACRA, canción tradicional del Ampurdán realizada por las mujeres que recogian conchas en el mar.
Nuestros alumnos junto con Andreu y Neus y los profesionales del centro que nos acompañaron creamos una letra para esta canción. Pasamos una mañana muy divertida.