VISITA A CULLERA A L’ALUMNAT DE SANT ANTONI DE LA MAR

El passat divendres 31 de maig, després de rebre la setmana anterior als companys de l’escola Sant Antoni de la Mar de Cullera, vam ser nosaltres els que els varem fer la visita. Amb aquesta visita donàvem per finalitzat el projecte de Foment d’Intercanvis Lingüístics (FIL). Varem arribar a Cullera a les 10h. Ens varen arreplegar al Pàrquing del Prado i començarem una visita cultural que va incloure el riu Xúquer, la Casa Consistorial, l’església dels Sants Joans, el Mercat i el Barri del Pou. Durant la visita, l’alumnat de Cullera ens va explicar aquestes places, a més del Castell de Cullera.

Una vegada en el Mercat, per descansar, l’alumnat de 5é i 6é ens va oferir unes danses. Per últim, acabàrem la visita al Parc Daniel Clar, on férem diferents activitats musicals i ens van obsequiar amb una xapa per recordar aquesta meravellosa experiència. Va ser una experiència molt enriquidora que de segur tornarem a repetir!

El pasado viernes 31 de mayo, después de recibir la semana anterior a los compañeros de la escuela Sant Antoni de Mar de Cullera, fuimos nosotros los que les hicimos la visita. Con esta visita dábamos por finalizado el proyecto de Foment d’Intercanvi Lingüístic (FIL). Llegamos a las 10h. Nos recogieron en el párking del Prado y empezamos una visita cultural que incluyó el río Júcar, la Casa Consistorial, la iglesia dels Sants Joans, el Mercado y el Barrio del Pou. Durante la visita, el alumnado de Cullera nos explicó los distintos lugares, además del Castillo de Cullera.

Una vez en el Mercado, para descansar, el alumnado de 5º y 6º nos ofreció unas danzas. Por último, acabamos la visita en el parque Daniel Clar, donde hicimos diferentes actividades musicales y nos obsequiaron con una chapa para recordar esta maravillosa experiencia. Fue una experiencia muy enriquecedora que volveremos a repetir!