1a JORNADA DE CONVIVÈNCIA ENTRE CENTRES: REBEM LA VISITA DEL CEIP SANT ANTONI DE LA MAR DE CULLERA

El passat divendres 24 de maig vam tindre el gust de rebre un grup d’alumnes i professorat del CEIP SANT ANTONI DE LA MAR, dins del programa d’inmersió lingüística FIL. Vam treballar junts en diferents tallers per tal de que conegueren les activitats i projectes que realitzem al nostre centre: fang, art, esport, taller de producció, cuina, ràdio…va ser una experiència molt enriquidora tant per a ells com per a nosaltres. Vos deixem un vídeo com a resum d’aquest dia. Estem desitjant que arribe el proper divendres on serem nosaltres els convidats!

El pasado viernes 24 de mayo recibimos un grupo de alumnos y profesorado del CEIP SANT ANTONI DEL MAR, dentro del programa de inmersión lingüística FIL. Realizamos juntos diferentes talleres para que conocieran las actividades y proyectos que hacemos en nuestro centro: barro, arte, educación física, taller de producción, cocina, radio…fue una experiencia muy enriquecedora tanto para ellos como para nosotros. Os dejamos un video como resumen de este día. Estamos deseando que llegue el próximo viernes donde seremos nosotros los invitados!