XARRADA: COM ACTUAR DAVANT UNA EMERGÈNCIA.

Hui l’alumnat de les aules 9, 11, 12, 17 i 19 han tingut una xarrada impartida pel nostre Agent Tutor sobre “Com actuar davant d’una emergència”. Ens ha mostrat diverses situacions que es poden donar en el nostre dia a dia i ens ha explicat com hem d’actuar davant de cadascuna d’elles.

Tot seguit han practicat com posar una persona en la posició lateral de seguretat (PLS), com fer la maniobra de heimlich i, per últim, la reanimació cardiopulmonar (RCP). Aprenentatges que mai fan de sobra!

Hoy el alumnado de las aulas 9, 11, 12, 17 y 19 han tenido una charla impartida por nuestro Agente Tutor sobre “Cómo actuar ante una emergencia”. Nos ha mostrado diversas situaciones que se pueden dar en nuestro día a día y nos ha explicado cómo debemos actuar ante cada una de ellas.

A continuación han practicado cómo poner a una persona en la posición lateral de seguridad (PLS), cómo hacer la maniobra de heimlich y por último la reanimación cardiopulmonar (RCP). ¡Aprendizajes que nunca vienen mal!