🎉FALLES

Aquest divendres, l’alumnat ha realitzat una divertida sortida planificada per explorar les falles de Gandia. Aquesta sortida busca connectar a l’alumnat amb les tradicions i la cultura local. Les falles són una festa popular valenciana que commemora Sant Josep, el patró dels fusters. Durant el recorregut, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de contemplar les impressionants falles construïdes amb materials combustibles com la fusta i el cartó. A més han gaudit de l’art i la creativitat exposades en aquestes construccions. És una oportunitat única per a ells d’aprendre de primera mà sobre les tradicions locals i compartir experiències en un entorn divertit i enriquidor. També vos deixem imatges de la gran globotà realitzada al centre el dijous passat. Recordar que els propers dies 18 i 19 l’escola estarà tancada per les festes de Falles. Què gaudiu d’unes bones festes!

Este viernes, el alumnado ha realizado una divertida salida planificada para explorar las fallas de Gandía. Esta salida busca conectar al alumnado con las tradiciones y la cultura local. Las fallas son una fiesta popular valenciana que conmemora Sant Josep, el patrón de los carpinteros. Durante el recorrido, el alumnado ha tenido la oportunidad de contemplar las impresionantes fallas construidas con materiales combustibles como la madera y el cartón. Además, han disfrutado del arte y la creatividad expuestas en estas construcciones. Es una oportunidad única para ellos de aprender de primera mano sobre las tradiciones locales y compartir experiencias en un entorno divertido y enriquecedor. También vos dejamos imágenes de la gran globotá realizada en el centro el jueves pasado. Hay que recordar que los próximos días 18 y 19 la escuela estará cerrada por las fiestas de Fallas. ¡Qué disfrutéis de unas buenas fiestas!