MUSEU A CEL OBERT (PFQB)

El teatre Raval de Gandia és molt més que un espai on veure teatre, és un lloc obert a l’art que traspassa les seues parets i així ens ho van fer sentir amb les explicacions i el recorregut pels diferents murals que trobem a la seua façana principal i a les façanes del seu voltant. El nostre alumnat també va poder gaudir de la creació d’un mural propi amb la tècnica de les plantilles. Va estar una experiència molt enriquidora i divertida.

El teatro Raval de Gandia es mucho más que un espacio donde ver teatro, es un lugar abierto al arte que traspasa las paredes y así nos lo harán sentir con las explicaciones y el recorrido por los diferentes murales que encontramos en su fachada principal y en las fachadas de su alrededor. Nuestro alumnado también pudo gozar de la creación de un mural propio con la técnica de las plantillas. Fue una experiencia muy enriquecedora y divertida.