PROJECTE LLAVACOTXES – PROYECTO DE LAVADO DE COCHES

Comencem amb el nostre Projecte de rentat de cotxes al centre. Els nostres alumnes gestionen tot el procés des de captar els clients, realitzar la compra de productes de neteja, netejar els vehicles, fins a cobrar i facturar el treball. Fem un petit detall realitzat pels alumnes en agraïment per la confiança. Amb un vídeo us volem ensenyar el gran treball que realitzen els nostres alumnes.

Arrancamos con nuestro Proyecto de Lavado de coches en el centro. Nuestros alumnos gestionan todo el proceso desde captar a los clientes, realizar la compra de productos de limpieza, limpiar los vehículos, hasta cobrar y facturar el trabajo. Incluimos un pequeño detalle realizado por los alumnos en agradecimiento por la confianza. Con un vídeo os queremos mostrar el gran trabajo que realizan nuestros alumnos.