cdc

18 de juny de 2024 l Comentaris tancats a Final de curs escolar

Power BI Free

24 de gener de 2024 l Comentaris tancats a Power BI Free

Que he de fer per a poder utilitzar l’eina MS Bookings?

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Que he de fer per a poder utilitzar l’eina MS Bookings?

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Que es MS Bookings? Per què he rebut un correu del remitent “NO REPLY, BOOKINGS? Que faig si he esborrat aquest correu?

Accés a Bookings with me

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Accés a Bookings with me

Xat de Teams supervisat amb l’alumnat

18 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Xat de Teams supervisat amb l’alumnat

12 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a El claustre també estarà com a membre de l’equip Documentar de manera automàtica?

12 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Que significa que l’equip Documentar estiga sincronitzat amb ITACA? Que passa si canvia l’equip directiu?

Quina funció té l’equip Documentar?

11 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Quina funció té l’equip Documentar?