Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és INICI.png
Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és cdc.png

SUPORT I SUGGERIMENTS

Obtenir suport

CDC i Identitat Digital

Recomanem visitar la web del projecte CDC i consultar les guies bàsiques, que sempre estaràn actualitzades amb les últimes novetats. També és interessant participar al fòrum de discusió a CDC Suport.

Com accedir a l’equip de Teams CDC – Suport

1. Accedir a aquesta web i autentica’t amb la teua identitat digital.
  2. Accedir a Teams.
  3. Seleccionar “unir-se a un equip o crear un”
  4. Introduir el següent codi: d9645wj

Per a altres problemes técnics, cal obrir un ticket en el SAI.

Si te problemes amb la Identitat Digital:

• Per consultar i/o canviar la contrasenya, consultar aquesta guia.
  • Per altres problemes tècnics amb la Identitat Digital, cal obrir un ticket al SAI.

Aplicacions Microsoft 365

TEAMS

Si el problema és sobre TEAMS, dins de l’aplicació Teams, es pot accedir al Suport de Microsoft Education, a través de la icona «?» allotjada al costat esquerre inferior de l’aplicació.

1. Polsar sobre la icona (?)
  2. Escollir “informar d’un problema”
  3. Seleccionar el rol de “Formador”.
  4. Completar el formulari de la pàgina emergent.

Aplicacions MS office

Dins de les aplicacions del Microsoft Office, també es compta amb un apartat Ajuda, on es responen preguntes freqüents, i en cas de no trobar resposta, es pot contactar amb el suport tècnic, seguint els passos que es mostren a continuació.

1. Polsar en la pestanya “Ajuda”.
  2. Polsar en “Ficar-se en contacte amb el suport tècnic”.
  3. Fer la búsqueda amb paraules clau en la barra de búsqueda.
  4. Si no apareix la solució que vosté necessita, cal fer click sobre “Contactar amb el suport tècnic”.
  5. polsar sobre “¿Cómo puedo hablar con un agente?”.

Suport MS 365

Si en l’aplicació de Microsoft 365 sobre la que necessites suport, no apareix la secció “Ajuda”, Microsoft te una web que dona suport sobre les seues aplicacions. Hi ha forums, FAQs i també es pot obrir una incidència. Es recomana autenticar-se amb la Identitat Digital en la següent web i seguir els següents passos.

1. Accedir a la pàgina web Suport de Microsoft.
  2. Baixar a la part inferior i polsar sobre “Póngase en contacto con nosotros”.
  3. Buscar el problema a la barra de búsqueda.

Realitzar suggeriments

Si desitja realitzar suggeriments per a la millora del projecte CDC, pot obrir un Ticket al SAI amb les seues propostes.

Dins de l’equip de Teams del CDC – Suport també pot realitzar suggeriments.

Si desitja realitzar suggeriments sobre alguna eina de Microsoft, pot fer-ho a través d’aquesta web.