cdc

NOTÍCIES I NOVETATS

Retirada guia reserva d’espais i recursos

22 de febrer de 2024 l Comentaris tancats a Retirada guia reserva d’espais i recursos

Desplegament de llicència A3

31 de gener de 2024 l Comentaris tancats a Desplegament de llicència A3

Power BI Free

24 de gener de 2024 l Comentaris tancats a Power BI Free

Stream classic – Stream de Sharepoint

21 de desembre de 2023 l Comentaris tancats a Stream classic – Stream de Sharepoint

Que he de fer per a poder utilitzar l’eina MS Bookings?

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Que he de fer per a poder utilitzar l’eina MS Bookings?

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Que es MS Bookings? Per què he rebut un correu del remitent “NO REPLY, BOOKINGS? Que faig si he esborrat aquest correu?

Accés a Bookings with me

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Accés a Bookings with me

Disponible el xat de Teams supervisat amb l’alumnat

21 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Disponible el xat de Teams supervisat amb l’alumnat

Xat de Teams supervisat amb l’alumnat

18 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a Xat de Teams supervisat amb l’alumnat

12 de setembre de 2023 l Comentaris tancats a El claustre també estarà com a membre de l’equip Documentar de manera automàtica?