3 anys

La tardor

26 d'octubre de 2023

Aquesta setmana a infantil hem treballat la tardor!🍂🍁

I com ho hem fet?
Doncs hem cuinat uns macarrons 🍝però amanits de colors!!!🧡💛🤎❤️💚 i ens fet una polsera amb ells!

I per què ho hem fet així?
Perquè abans de saber agafar un llapis✏️ cal entrenar la mà✋🏻 per a després així poder escriure, dibuixar, pintar, retallar i pegar com cal!!!!
😊
Pas a pas 👣anem CONSTRUINT!!!🥰

Treballem per propostes.

2 d'octubre de 2023

Estimades famílies!!

Comencem Octubre amb molta ALEGRIA💛 de la mà de la Big Band que ens amenitza cada canvi de classe!!
🎺🎷🎵🎶

A més, l’alumnat de 3 anys comença a treballar amb propostes de forma lliure🧚 i divertida!!😊

Feliç OCTUBRE!!!!

Pirates per un dia

10 de maig de 2023

També hui, els xiquets i les xiquetes d’infantil, han visitat la Cova del Dragut en Cullera.

S’han convertit en PIRATES
🏴‍☠️🏴‍☠️
i han realitzat activitats divertides i genials per ajudar al pirata Dragut a trobar el seu 💰📿⚱️💍

Ho hem passat genial !!!🤗

L’hexàgon

8 de maig de 2023

L’alumnat d’infantil ha aprés una forma nova!!!🤔

L’HEXÀGON!!

Hem aprofitat aquesta nova forma per a contar 6⃣, observar👀, mirar, muntar ,retallar✂️, unir, construir, pensar 🧠 i parlar🗣!!!

Moltes són les coses que ens permet fer l’hexàgon!😃

Ah! També sabem que a les abelles 🐝els agrada molt aquesta forma!

Eixida al Parc Natural del Marjal de Pego

15 de desembre de 2022

Hui l’alumnat d’infantil, hem anat al Parc Natural del Marjal Pego-Oliva.

Allí hem fet una ruta guiada, amb la gent del parc, on ens han explicat la fauna i vegetació de la zona.

A més, hem fet jocs manipulatius relacionats amb aquest tema.

Per a finalitzar, hem pujat a la muntanyeta verda i hem vist un àguila pescadora volant per dalt dels nostres caps.

Aquest matí hem gaudit molt de la natura.🦆🌾🥰🥰