Menjador

L'Equip del Menjador volem donar-vos la benvinguda al menjador escolar, lloc on els nostres alumnes menjaran, faran amics, jugaran i aprendran noves coses al llarg del curs.

Alguns ens retrobem després d'altres cursos; altres venen al menjador per primera vegada, o inclús acaben de començar la seua vida escolar.

Esperem que tots s'integren prompte i s’ho passen molt bé.

Intentem que tots els alumnes es troben com a casa i descobrisquen que menjar és més que una necessitat fisiològica. És un punt de convivència amb els companys, mestres i educadors, és una forma d'estar sa i fort, i fins i tot és un plaer.

Al menjador escolar s'introdueixen al món meravellós i variat dels aliments, presentant de formes diferents tots els grups de nutrients indispensable per al creixement humà. Desitgem que al finalitzar cada curs coneguen nous sabors i gaudisquen d'ells.

Agraim la vostra confiança i esperem que els alumnes tinguen una alimentació equilibrada, aprenguen hàbits de menjar i s’ho mengeu tot.

VERDURES
paellavalenciana