Funcionament del Menjador

CURS 2022-23

INFORMACIÓ I HORARI

Per la present els comuniquem que proper dimecres dia 08 de setembre començarà el Servei de Menjador.

Dins del Pla de menjador es du a terme una programació, tant en educació alimentària, com en educació higiènico-sanitària, educació formativa i educació en temps lliure.

L'horari de menjador de setembre i juny serà de 13:00 h. a 15:00 h.

L'horari dels mesos d'octubre a maig serà de les 14:00 h. a les 15:30 hores.

Setmanalment es du un seguiment de l'alumne a l'hora de menjar, que es facilita als pares. Qualsevol incidència és comunicada als pares/mares.

També es fa un seguiment diari del comportament i activitats dels alumnes, tant dins del menjador com en temps de pati. En cas d'observar comportaments incorrectes, es prendran les mesures que es consideren convenients.

Per tal de poder donar un bon servei, necessitem que els alumnes de 3, 4 i 5 anys, ens duguen el següent (Tot amb el nom marcat):

• una muda consistent en: pantalons, jersei, roba interior (calçotets o bragues, calcetins i samarreta).

• un paquet de tovalletes humides higièniques.

• una bata o "babi" per deixar-lo al menjador.

Sols s'administraran medicaments ordinaris (és a dir, aquells que són administrats per la família dins del domicili familiar); però sempre que s'aporte document metge amb prescripció, dosis i freqüència d'administració. Caldria que els pares ajustaren les tomes per tal de no coincidir amb l'horari escolar.

Com a educadors/es considerem que el MENJADOR ESCOLAR és un servei complementari de caràcter educatiu i social, sent un dels mitjans més eficaços per a portar endavant una educació alimentaria adequada. Com a pares i mares, cal ser responsables en el seu ús i crear en els xiquets/etes la rutina de quedar-se tots els dies, evitant traure'ls aquells dies que sabem que els agrada menys. Han d'aprendre a menjar de tot.

És del màxim interès que el comportament dels/les alumnes siga l'adequat durant aquest temps El Reglament de Règim Intern del menjador en un dels seus punts contempla que el mal comportament, sobretot en els/les alumnes majors, podrà comportar l'expulsió temporal o definitiva del menjador.

Per a qualsevol dubte, passeu per la secretaria del centre.

FUNCIONAMENT

Del 12 de setembre de 2022 fins al 21 de juny de 2023, tots els dies lectius.

El PREU DE LA MINUTA és de 4,25 € al dia

• L'alumnat que es queda habitualment domiciliarà els rebuts pel banc. El pagament serà durant la primera setmana del mes següent. L'impagament suposarà la baixa immediata en l'ús del menjador fins que es pague el deute.

• Cal notificar les absències cada dia que es falta per tal d'avisar les educadores que es fan càrrec dels xiquets/etes, i endemés per no tirar el menjar. Les absències es notificaran per escrit al tutor/a a l'entrada a classe mitjançant els justificants que els facilitarem. Si l'alumne no ve a classe es podrà notificar l'absència per telèfon abans de les 9:30 h.

ÚS ESPORÀDIC DEL MENJADOR

• Els alumnes que vullguen fer un ús esporàdic del servei de menjador, cal que ho comuniquen a la tutora.

1. Recollir els tiquets de menjador en secretaria o imprimir de la web del centre
    2. Els tiquets, amb el nom, data i curs posat, s'entregaran pels alumnes al seu tutor/a el dia que vulguen quedar-se a dinar.
    3. Durant la primera setmana del mes següent, es facilitarà als pares un rebut per l'import dels tiquets consumits.
    4. El pagament es podra realitzar:
      1. Domiciliació bancària.
      2. Ingrés al num. de compte del centre que es facilitarà.