AMPA

AMPA informa

13 de novembre de 2023

Bon dia famílies!

Aquesta setmana us convidem a assistir a la xarrada del dimecres a càrrec de la sexòloga Lara Avargues!👩🏻‍⚕

GRÀCIES a L’AMPA disposem d’aquesta magnífica oportunitat!

Ens veem a les 18:30h al Carolina Sala!

Feliç setmana!!!🌈

Taller de matemàtiques en l’escola de famílies

9 de febrer de 2023

Hui tenim una altra xerrada interessant en l’escola de pares i mares. Vos convidem a participar.

L’AMPA INFORMA

17 de gener de 2023

L’AMPA del centre ens comunica:
🔊🔊Des de l’AMPA del Carolina Sala volem començar l’any amb força, així que aquest dijous 19 de gener a les 18:30 h encetem l’Escola de mares i pares 2023!!!

Quantes vegades hem escoltat “estic avorrit” o “no sé què fer”?
Beatriz Pérez de vadecuentos.com torna al Carolina Sala per a parlar-nos precisament de l’avorriment dels nostres xiquets i xiquetes. Ens contarà per què es produeix, per a què serveix i el més important, ens ensenyarà com combatre l’avorriment amb recursos pràctics, orientacions, contes i jocs que els ajudaran a desenvolupar la creativitat.

🔊🔊🔊Recordeu, dijous 19 a les 18:30 h. Vos assegurem que mereix la pena acudir. No falteu!!!

🔊🔊🔊Desde el AMPA del Carolina Sala queremos empezar el año con fuerza, así que este jueves 19 de enero a las 18:30 h empezamos la Escuela de madres y padres 2023!!!

¿Cuántas veces hemos escuchado “estoy aburrido” o “no se qué hacer”?
Beatriz Pérez de vadecuentos.com vuelve al Carolina Sala para hablarnos precisamente del aburrimiento de nuestros niños y niñas. Nos contará por qué se produce, para qué sirve y lo más importante, nos enseñará como combatir el aburrimiento con recursos prácticos, orientaciones, cuentos y juegos que les ayudarán a desarrollar la creatividad.

🔊🔊🔊Recordad, jueves 19 a las 18:30 h. Os aseguramos que merece la pena acudir. No faltéis!

Visita dels Patges Reials

22 de desembre de 2022

I com no!!!

Tanquem l’any amb un acte ple d’IL·LUSIÓ 😊 com és la visita dels Patges Reials!!!!👑

Què BONIQUES les caretes de tot l’ALUMNAT!!!🥰

Bon Nadal🧑🏼‍🎄🎅🏼 i Feliç 2023🎄!!

Teatre a l’escola

21 de desembre de 2022

Bon dia famílies!
Avui hem tingut Teatre a la nostra escola!!!🎭

Un teatre que fa realitat l’AMPA cada any per Nadal!!!🎄

Agraïm enormement el seu esforç i la seua implicació al centre!

Moltes GRÀCIES!

Apunta’t a l’AMPA

7 de juliol de 2022

Hem passat un dissabte fenomenal en Trobades

23 de maig de 2022

Ací teniu algunes fotos

El nostre llençol de les Trobades 2022

18 de maig de 2022

L’alumnat de 4t de Primària del CEIP Carolina Sala ha fet aquest llençol commemorant l’any de Joan Fuster.

Estarà exposat en les balconades de trobades de la Marina Alta en Parcent aquest cap de setmana.

Us esperem!!!

Última jornada de l’Escola de Famílies

17 de maig de 2022

Benvolgudes mares i pares,

Aquest dijous dia 19 a les 18:30 tanquem l’Escola de Mares i Pares 2021-2022 de l’AMPA del Carolina Sala amb una interessant sessió sobre les Normes i límits. Des de ben menuts, els nostres fills ens tantegen per veure fins on els deixem fer i no són poques les vegades que no tenim clar on posar-los els límits. En aquesta sessió, tractaran d’ajudar-nos mitjançant exercicis i pautes concretes a establir límits i normes que proporcionen estabilitat, seguretat i afecte en la interacció amb les nostres filles i fills.

Vos esperem!

Queridas madres y padres,

Este jueves 19 a las 18:30 cerramos la Escuela de Madres y Padres 2021-2022 del AMPA del Carolina Sala con una interesante sesión sobre las Normas y límites. Desde bien pequeños, nuestros hijos nos tantean para ver hasta donde les permitimos llegar y no son pocas las veces que no tenemos claro donde ponerles los límites. En esta sesión, tratarán de ayudarnos mediante ejercicios y pautas concretas a establecer límites y normas que proporcionen estabilidad, seguridad y afecto en la interacción con nuestras hijas e hijos.

Os esperamos!

Trobades 2022 – Comanda samarretes

3 de maig de 2022

Ja pots realitzar la teua comanda de samarretes per a les Trobades.

Canvis en la data del curs “Cels i enveja” de l’AMPA

29 d'abril de 2022

Benvolgudes mares i pares,

Acabades les festes pasqüeres, encarem la recta final de l’escola de mares i pares del Carolina Sala. El DIMARTS DIA 3 DE MAIG a les 18:30 tenim el curs “Cels i enveja” (ATENCIÓ, perquè s’ha modificat la data inicial, la definitiva és DIMARTS 3 DE MAIG).
Tots hem tingut moments en els quals no hem sabut com reaccionar davant els cels entre germans, cosins o amiguets. Aquest curs ens donarà l’oportunitat d’aprendre dinàmiques que ens ajuden a resoldre aquests conflictes. A més a més, aquesta sessió l’impartirà “Va De Cuentos”, amb tècniques d’aprenentatge innovadores que de segur ens sorprendran.

No t’ho perdes!

Escola de famílies