Hort Escolar

Jornades amb família

26 d'octubre de 2022

Bon dia🌱

Iniciat el Centre amb les sessions d’hort ecològic, medi ambient i alimentació sostenible👩‍🌾 🥬🍅🐞
Emprenen paral·lelament les jornades per tota la comunitat educativa relacionades amb el projecte i de convivència amb les famílies. Ací vos deixem les dates📝.

• Dijous 27 d’octubre de 18-19:45h. València ciutat. Jardí Botànic. Sala l’Estufa Freda.
  • Divendres 28 d’octubre de 18-19:45. Vinaròs (Castelló) Centre coneixement.
  • Dissabte 26 de novembre de 15:30-18h. Benidoleig (Alacant). Agricologia. Centre educatiu Agroecològic.

Ací teniu els cartells

L’hortet en ma casa…

17 d'octubre de 2022

Esperem que ho passeu genial i fins la pròxima 😉☺️☺️

Activitat en família

17 d'octubre de 2022

💚💚💚 L’equip d’Ecoescoles 📢📢📢 Amb aquest calendari penjat a la nevera podrem conèixer quins aliments són d’aquesta temporada i adaptar els nostres menús 👩‍🍳👨🏼‍🍳
Ara vos toca a vosaltres, pares i mares, el repte que vos plantegem és: A MENJAR SA!!! Si consumim productes de temporada ens assegurem una alimentació més sana amb unes propietats millor conservades, i a més, són més econòmics💰💰 i contribuirem al desenvolupament i sostenibilitat de l’economia local 👩🏻‍🌾🧑‍🌾🤝

Jornada de convivència

31 de març de 2022

Bon dia!🌱

Hem preparat la jornada amb molta il·lusió per a que junts passem un dia molt divertit🥳.

Iniciarem la jornada amb la benvinguda de Vicenteta👵.

Seguidament “Amb tu sembrem”, amb les empreses de càtering i una degustació i cafè☕️.

Després, iniciarem les dinàmiques i treballs de grup🔝. En primer lloc, amb la xincana agroecològica (tallers d’alimentació🥗, d’insectes 🐞i hortícoles🌽), i posteriorment, amb una convidada molt especial, amb un taller familiar on farem galetes sense gluten🍪, ella és Mª Eugenia Vázquez-Gundín👩‍🍳, i aquesta la seua web per si voleu visitar-la (http://www.mariulekasglutenfree.com).

Tenim moltes sorpreses més per a vosaltres🎉

Les previsions del temps són bones☀️, vos esperem! Recordeu, iniciem a les 10:00 en Agricologia!💚