Mesures per a la promoció i gestió de la convivència

Bustia dels Valents

Racó de l’amistat

Mediadors

La mediació és una eina per a previndre i bordar conflictes, amb la qual l’alumnat participant adquireix protagonisme i aprén una sèrie d’habilitats que li permet resoldre els seus problemes a través del diàleg.

És una negociació estructurada i guiada per una tercera persona, que facilita el procés de comunicació, ajudant les parts a definir clarament el seu problema, a comprendre els interessos de cadascuna, i a generar opcions dirigides cap a un possible acord o, almenys, cap a un major enteniment. Les persones mediadores no imposen una solució al problema, són les parts les que mantenen sempre la responsabilitat de prendre la seua pròpia decisió. L’Equip de Mediació està format per alumnat de tercer cicle del centre i responsables docents de l’Equip de Convivència.

Assemblees

Consell Alumnat