Senyes d’identitat del centre

El CEIP Ausiàs March de Paiporta som una escola pública, democràtica, valenciana, plurilingüe i multicultural, arrelada al medi, innovadora, participativa, activa, coeducadora i solidària

Som una escola que es defineix com a compensadora de les desigualtats, recolzem a l’alumnat i intentem oferir els recursos que necessita culturals, socials, econòmics… per aconseguir extraure tot allò millor de cada alumne/a i fer-lo «brillar».

Som una escola que creu en el valor social de l’educació, el més important per a nosaltres es participar en la formació de ciutadans de primera, per això,  fem de l’escola un espai de convivència, on els xiquets i xiquetes puguen aprendre a viure i conviure a través de les relacions positives entre tot l’alumnat.

Som una escola humana: Ensenyem i ens relacionem des del cor amb l’alumnat, amb les seues famílies i entre els professionals del centre. Som una escola que situa l’ésser humà en el centre de les seues preocupacions i intenta promoure la felicitat i el benestar emocional de tota la comunitat educativa.

Som una escola experiencial i lúdica: facilitem moments vivencials, sorprenents i emocionants al nostre alumnat i afavorim l’autonomia i aprenentatge mitjançant el joc.

Som una escola PROPERA: L’educació s’acosta a la família i facilita que aquesta s’aproxime, participe en l’escola i col·labore amb el professorat per traure el millor de cada alumne/a.