Instal·lacions

INSTALACIONS I DEPENDÈNCIES:

El centre compta amb dos edificis, distribuïts de la següent manera:

1. EDIFICI DE PRIMÀRIA: L’edifici de Primària consta de tres mòduls. I cada mòdul consta de planta baixa i primer pis. En les plantes baixes trobem els despatxos, la sala de consergeria i reprografia i espais comuns (aula de Música, Informàtica, biblioteca, laboratori…), aules d’atenció a la diversitat, els banys i l’ascensor. En el primer pis es distribueixen les aules de tutoria i tres aules per als equips docents. En l’extrem del tercer mòdul es troba la vivenda del Conserge, un magatzem d’horta i un hort escolar. L’edifici de Primària té un pati obert, amb dues pistes continues, on es poden practicar diferents esports i jocs diversos. Aquest curs s’han organitzat diversos jocs al pati, s’han pintat en terra jocs tradicionals, s’ha habilitat una zona en la paret per a poder pintar, s’han comprat diverses taules de pin-pong per al segon cicle, a més de les que disposàvem ja en el pati del tercer cicle. I s’han fet uns armaris baix de les escales per guardar tots els jocs de pati i evitar així que l’alumnat puge i baixe amb les caixes de jocs.

Des de l’Ajuntament han folrat i protegit totes les columnes del pati. Han pintat la zona de frontó, portes de l’edifici i altres zones per tal de mantindré correctament la nostra escola.

1. EDIFICI D’INFANTIL: Aquest edifici també consta de tres mòduls. Cada mòdul està format per les tres aules de cada nivell. Les aules disposen de bany. I cada mòdul disposa d’una zona exterior ajardinada que és el pati. Existeix un aula de xicotet grup, una sala d’equip docent i una sala d’usos múltiples, però actualment habilitada com a aula. Totes les columnes dels patis (agraïm a l’ajuntament) i tots els radiadors dels passadissos d’aquest edifici estan protegits per tal d’assegurar la protecció dels nostres alumnes. Des d’aquest curs disposem d’un columpi nou al pati de 4 anys i d’areneros per a que els nostres xiquets i xiquetes s’ho passen d’allò més bé! L’ajuntament ens va posar toldos nous que ens donen sombreta! I en totes les aules s’han col·locat cortines en totes les finestres.

Nova aula de 2 anys amb entrada propia des de el carrer Torrent.

GIMNÀS: Es tracta d’un espai ample i tancat, amb una xicoteta zona oberta al voltant. Es poden practicar jocs diversos, activitats gimnàstiques i diferents esports: té una zona per un bàdminton i una zona de pilota valenciana (minigalotxa, minitrinquet y minifrontó). En la zona de l’entrada principal al gimnàs podem trobar: sala de professors d’educació física, magatzem per al material esportiu, vestidors masculins i femenins amb dutxes i serveis.

RECURSOS TECNOLÒGICS I MATERIALS:

Les TIC estan cada vegada més presents en la vida quotidiana del nostre centre. El centre disposa de sala de informàtica que consta de 28 ordinadors, projector. A més a més des d’aquest curs disposem d’un aula d’Informàtica portàtil amb 29 ordinadors i un aula de tabletes portàtil amb 28 tabletes, que permeten la realització de multitud d’activitats innovadores: Kahoot, plickers… I disposem del Projecte 3MS per a treballar les matemàtiques de manera manipulativa i des de la pissarra digital.

En la sala de professors, hi ha 6 ordinadors i una fotocopiadora que facilita el treball dels docents. Existeix connexió Wifi en tot en centre ja que som un centre Digital Col·laboratiu, i a més a més disposem de projector en la sala de mestres per poder realitzar de manera més visual les reunions dels òrgans col·legiats del centre.

Cada equip docent, disposa d’un ordinador portàtil i un fixe.

I totes les aules disposen de Pissarra Digital Interactiva “PDI” (inclosa l’aula de música, anglès i la biblioteca) i accés a internet.. I des del curs 2018/2019 disposem de Wifi en tot el centre amb tres xarxes, una per a mestres, altra per a l’alumnat i altra per als convidats.

Les aules d’atenció a la diversitat (PT i AL) disposen d’ordinadors amb pantalles tàctils i pantalles tàctils interactives gegants.

La biblioteca disposa de 5 ordinadors i programa PBM (Sistema Integrat de Gestió de Biblioteca que està realitzat conforme amb les normes i estàndards de la biblioteconomia). La nostra biblioteca està totalment actualitzada, disposem de molts llibres de lectura que cada curs es va actualitzant segons els interessos de l’alumnat. A més disposem diversos racons per tot el centre per gaudir de la lectura.

Disposem també de taules de llum, escacs, lamparetes projectores, jocs de robótica…