SOL·LICITUD PER PERTANYER BANC DE LLIBRES CURS 2023-2024

QUI POT SOL·LICITAR-HO?

SOL·LICITEN PER PRIMERA VEGADA PERTÀNYER AL BANC DE LLIBRES

Podran sol·licitar-ho les mares i pares, representants o tutors legals de l'alumnat, els fills e de les quals filles hagen estat matriculats, durant el curs escolar anterior, en Educació Primària de la Comunitat Valenciana.

Emplenant la SOL·LICITUD TELEMÀTICA. (enllaç a la sol telemàtica)

Aci tenen les instruccions per emplenar la sol·licitud telemàtica: INSTRUCCIONS

* Seria el cas d'aquells alumnes de 5 anys que passen a 1er de primària. I tots aquells que el curs anterior no es van acollir al banc de llibres.

PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA DE BANC DE LLIBRES.

Hauran de presentar el DOCUMENT LLIURAMENT LLIBRES  TEXT   junt al lot complet de llibres i lliurant-lo al centre (Document enviat per les tutores/tutors).

ALUMNES DE 1er i 2on DE PRIMÀRIA.

El centre emetrà un Xec-llibre per a cada alumne/a poden passar a recollir-los seguint les següents instruccións. (Aci més endavant)  Aquest s'entregara per a la compra de llibres.

INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ DEL BANC DE LLIBRES PER A LES FAMÍLIES

LLIBRES DE TEXT I MATERIALS CURS 2022-2023. (DOCUMENT PER A DESCARREGAR PDF-A MEITAD DE JULIOL)

DECÀLEG PER AL MANTENIMENT DELS LLIBRES DE TEXT

1. Cal tenir cura dels llibres en tot moment. Conserva'ls tal i com a tu t'agradaria trobar-los.
  2. No escrigues als llibres. Si cal, còpia els exercicis i fes-los al quadern.
  3. Folra tots els llibres abans de tornar-los.
  4. No trenques, ni espatlles les fulles ni els folros.
  5. Comunica qualsevol problema que tingues a la tutora/tutor el més aviat posible.
  6. Al final de  de cada curs has de tornar tots els llibres en sones condicions.

Ordre 26/2016, de 13 de juny, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula el programa de reutilització, reposició i renovació de llibres de text i material curricular, a través de la creació i posada en funcionament de bancs de llibres de text i material curricular en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana, i es determinen les bases reguladores de les subvencions destinades a centres docents privats concertats i centres docents de titularitat de corporacions locals.