Departament d’Educació Plàstica, Visual i Audiovisual

QUÈ TREBALLEM EN DIBUIX?

L’Educació Plàstica Visual i Audiovisual explora la creativitat i la comunicació a través de mitjans visuals i audiovisuals. Els estudiants desenvolupen habilitats d’observació, anàlisi i creació artística, promovent el pensament crític i l’apreciació de l’art. D’altra banda, el Dibuix Tècnic és essencial en la investigació científica i la creació industrial o artística, fomentant la creativitat i l’esperit emprenedor. Totes dues disciplines complementàries permeten representar el món visualment, fomentant la investigació, el pensament crític i la col·laboració interdisciplinària, potenciant competències clau com la consciència cultural, digital i matemàtica.

PROFESSORAT DEL DEPARTAMENT

• Josep Joan Peris Corts
  • Emma Martínez Mañó

ASSIGNATURES

Les assignatures que impartim són:

• 1r ESO Laboratori de Creació Audiovisual
  • 2n ESO Educació Plàstica Visual i Audiovisual
  • 3r ESO Educació Plàstica Visual i Audiovisual
  • 4t ESO Projecte Interdisciplinari
  • 1r Batxillerat Dibuix Tècnic

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ

EPVA I PI – CRIT EVAL ESO alumnos.pdf

DT- CRITERIS D’AVALUACIÓ I QUALIFICACIÓ alumnes.pdf

RECUPERACIÓ D’ASSIGNATURES PENDENTS

Es proposa per a l’alumnat amb l’assignatura pendent la realització d’un dossier d’activitats que inclou els diversos blocs de la matèria. Si l’alumnat obté una puntuació igual o major a 5 en el dossier proposat pel departament, aprovarà la matèria pendent.