El dramaturg Manuel Molins visita el centre

El passat dimecres 10 d’abril, el centre va acollir una xerrada del reconegut i guardonat escriptor Manuel Molins (Moncada, 1946). L’objectiu era establir un espai de comunicació entre l’autor i l’alumnat de 4t que va llegir durant el segon trimestre el text teatral de El moviment, obra que parteix del mite de la caverna de Plató per a despertar el pensament crític i analític de l’alumnat. I seguint aquesta lògica dels mites clàssics, l’escriptor va iniciar acompanyat de referents com Medea o Adam i Eva per continuar amb Shakespeare fent una analogia dels patrons de conducta i lògiques socials que encara avui dia perduren.

L’esdeveniment va estar tot un èxit i l’alumnat es va mostrar participatiu a l’hora d’exposar les seues preguntes al dramaturg.

La xerrada forma part del projecte Autors a les aules que impulsa la Fundació pel Llibre i la Lectura (FULL).