TRADICIONS PASQÜERES

Com cada any a la nostra escola treballem la tradició de la mona de Pasqua, per això, i gràcies al forn de Maidormim de la nostra població, tots i totes les alumnes es van fer la seua mona abans que arribaren les vacances del 2n trimestre.

Fetes les mones, algunes mares de l’escola, van vindre per posar-les en bossetes i agrupar-les segons les classes. Una vegada més, gràcies a totes per dedicar una estona a l’escola i a tot l’alumnat.

Ja dimecres, i com que no feia molt de vent, vam eixir a la muntanya a menjar-nos la mona, gaudir de la natura i deixar una miqueta més neta la muntanya del que l’havíem trobat.

A més, l’alumnat d’infantil 3, 4 i 5 anys, així com els del 1r cicle de primària van treballar la tradició anglesa dels “Easter eggs” a les classes de llengua extrangera, eixint a la muntanya de nou a la recerca dels ous que els havia deixat el “easter bunny”.

Bones Pasqües per a tots i totes!