II TROBADA CEE ALBANTA-CEIP DOMÍNGUEZ ROCA

El passat divendres dia 22 de març vam rebre la visita al nostre centre d’alguns dels alumnes del CEE Albanta de Sagunt, dels seus mestres i educadores, amb la finalitat de jugar i passar una bonica jornada amb els i les alumnes d’aquest centre d’educació especial. Com va passar ja el curs passat, fou una jornada molt enriquidora tant per a ells com per a nosaltres, ja que una vegada més, hem sigut conscients de la necessitat que tenen aquests alumnes de ser ajudats, acompanyats i integrats.

La jornada es va iniciar amb l’esmorzar al rebedor de l’escola dels alumnes d’Albanta junt als nostres alumnes de 6é de primària. Ja a continuació, es van afegir els i les alumnes d’infantil 4 i 5 anys, i els de 1r i 2n de primària a la pista de futbol del pati, on vam ballar una divertida dansa de benvinguda abans de dividir-nos en grups i començar a jugar.

Fets els grups, ens vam presentar i vam iniciar la gymkhana del cinema que havíem preparat els i les mestres d’Infantil i 1r cicle de primària. Així amb proves com un photocall ambientat en les pel·lícules de Peter Pan i Brave, el joc de les estàtues de gel de Frozen, o el joc de les cadires de Coco, vam gaudir del dia i vam complir amb el nostre principal objectiu: aportar el nostre granet de sorra a la tant necessària inclusió.

Enhorabona a tot l’equip docent, per la tasca realitzada!