PILOTA A L’ESCOLA (4t de primària)

Ahir dijous dia 11 d’abril, l’alumnat de 4t va poder gaudir d’una activitat esportiva del Programa “Pilota a l’escola” oferida per la Conselleria a les escoles, amb l’objectiu de potenciar aquest esport tan arrelat a la nostra comunitat. Així, desprès del pati ens va visitar el pilotari valencià José Salvador.

Abanç de realitzar l’activitat pràctica, Jose els va posar uns vídeos amb els que els va iniciar a la pràctica d’aquest esport. A continuació, els i les alumnes li van fer una entrevista, mitjançant la qual José els va contar coses sobre la seua trajectòria al món de la pilota.

Realitzada aquesta primera part, van eixir tots al pati i amb els guants que Salva (el mestre d’Ed. Física) els havia preparat, van realitzar una partida de raspall.