DONATIU CREU ROJA SAGUNT

Avui divendres dia 16 de febrer, una representació de l’alumnat, professorat i famílies del nostre centre, ens hem traslladat fins a la seu de Creu Roja Sagunt per a entregar el donatiu per a ajuda humanitària que vam recollir a l’esmorzar solidari del Dia de la Pau.

Així doncs, Toni i Marc Maties Estal, acompanyats pels seus pares Amparo i Mario i per Pau, han lliurat a la Creu Roja els 539 euros que van a destinar-se a ajuda humanitària. A més, Toni, com a membre de l’equip de premsa de la nostra revista Fulles de Rodana ha cobert la notícia, informant-se de què és el que fa aquesta gran entitat, a quines causes dedica les donacions i a qui ajuda diàriament.

Des de Creu Roja ens han agraït moltíssim la nostra ajuda i col·laboració, així que ara aprofitem de nou aquesta entrada per donar-vos les gràcies pels vostres donatius, que a la vegada han fet que el nostre alumnat es consciencie de les necessitats que tenen moltíssimes persones al seu dia a dia i que amb el nostre esforç podem ajudar-los.