DIA DE LA DONA I LA XIQUETA A LA CIÈNCIA.

Avui divendres dia 16 de febrer, l’alumnat de l’etapa de Primària ha celebrat el “Dia de la Dona i la xiqueta a la ciència” amb la visita de l’arqueòloga valenciana Isabela Oltra Carrió. A les 10h Isabela ha iniciat les dues xerrades que teníem programades, la primera per a 1r, 2n i 3r de Primària, i la segona per als més majors. En elles, i d’una forma molt propera, Isabela que treballa al desert de Jordània realitzant els seus estudis, els ha explicat als i les alumnes quina és la seua tasca, quines són les seues aportacions a al ciència, així com també els ha parlat d’altres dones arqueòlogues.

A més, ha portat algunes reproduccions de les eines que empràvem els prehistòrics per a caçar o per tallar. L’alumnat ha participat moltíssim i han gaudit de la seua visita, així que volem agrair-li a Isabela la seua visita desinteressada i la seua implicació, i felicitar-la en aquest dia internacional de la Dona i la xiqueta a la Ciència.

Gràcies Isabela!