25N

Hui, les classes de Primària, hem celebrat a l’escola el dia contra la violència de gènere. Previ a aquest dia, des de la regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament de Petrés ens havien planificat unes xerrades per a tot l’alumnat de Primària al voltant d’aquest tema, adaptant-se a cada curs.

Desprès de cada xerrada, la seua ponent Laura, convidava a tots els i les alumnes a realitzar un dibuix sobre el 25 de novembre. Divendres desprès del pati, l’alumnat acompanyat pels seus mestres van traslladar-se fins a l’Ajuntament on s’havia acondicionat un espai on poder penjar els dibuixos. A més, la regidora va llegir un bonic manifest amb el que va concloure aquesta jornada.

Els tutors i les tutores de Primària han visionat la producció i han aprofundit parlant d’aquestes imatges en la mesura de les possibilitats i edat de l’alumnat.