Concurs de relats de por

El passat 31 d’octubre es va celebrar a la nostra escola un concurs de relats de por entre els alumnes. En cada tutoria, es varen preparar de manera individual o per parelles un relat de por amb la consigna de què hi apareguera un monstre valencià. L’objectiu, a banda de treballar l’expressió escrita era que l’alumnat s’apropara a la cultura valenciana que està repleta d’èssers i criatures de por pròpies. Cada tutor/a, va triar un o dos escrits de cada curs des de tercer fins sisé i entre tots es va triar el relat guanyador.

Les guanyadores foren Ainhoa i Àfrica de la classe de sisé. El premi ha sigut un val per adquirir material escolar a la Llibreria 3 en ratlla de Sagunt. A més, el relat serà gravat i sonoritzat pròximament, també pels alumnes de sisé, dins del seu projecte interdisciplicar de La ràdio.

Ainhoa i Àfrica rebent el premi de mans de Pau.