LA FESTA DE LA TARDOR.

Aquest divendres dia 17 de novembre, els i les alumnes d’Infantil i 1r cicle de Primària han celebrat la Festa de la Tardor. Com que aquest any el tema transversal de la nostra escola és el Cinema, les mestres dels dos cicles van programar unes actuacions que tingueren molt que veure amb aquest tema.

Així, els alumnes d’infantil han representat el curtmetratge de Mickey Mouse i la Tardor. En aquest curt, Mickey s’enfronta a les inclemències d’aquesta estació mentre intenta recollir les fulles del seu jardí. L’elecció d’aquesta història, és perquè aquest any Disney compleix 100 anys.

Per altra part, l’alumnat de 1r i 2n de Primària han representat el conte de Plometes, però d’una forma especial, ja que en eixa representació al mateix temps que estaven narrant una història, fèien com que l’estaven gravant per a una pel·lícula, i per tant hi havia un director/a, un realitzador/a i fins i tot uns narradors/es.

Finalitzades les representacions, l’alumnat d’Infantil ha tastat a l’hora d’esmorzar fruits típics d’aquesta temporada que les famílies havien portat.