Olimpíades Matemàtiques 2023

Un any més, el nostre alumnat de 5é i 6é de primària ha participat en el les Olimpíades Matemàtiques en la seua fase comarcal. Els alumnes triats per a aquesta edició foren: de cinquè Enma Gil i de sisé Sergi Benet, Àngel La Roda i Oriol Navarro.

Segons les opinions dels nostre alumnat els problemes els resultaren fàcils i, fins i tot, arribaren a passar-ho bé al llarg de les proves. Per tant, ens donem per satisfets, independentment dels resultats que puguen obtindre. Ja que la participació en aquest tipus de certàmens té com a objectiu promoure entre l’alumnat experiències diferents i un aprenentatge que queda més enllà dels resultats acadèmics. Enhorabona a tots per haver-se enfrontat a una nova experiència més en la vida.