De Viva Veu

El passat divendres tingué lloc el certamen de lectura en veu alta en la seua fase local al poble de Petrés on participaren els i les alumnes de la nostra escola. En aquesta fase es va triar un/a representant i suplent per a les categories de 3r i 4t i de 5é i 6é de primària.

els alumnes que participen foren:

En la categoria de Teuladins de tercer: Maria Alepuz, Carla Callejas, Jara León i Carla Martínez. I de quart: Evolet Dols, Ziyad El Ouardi, Iker González, Valeria Corresa i Toni Maties.

En la categoria de Blavets de cinqué: Xavi Garcia, Ainhoa Monzo, Laia Pérez i Giovanna Rodrigues. I de sisé, Borja Aparicio, Mateo Aparisi, Vicent Boria, Adriana Corral, Carmen Durba, Àngel La Roda, Erik Sánchez i Kadi Torrent.

Els xiquets i les xiquetes, tot i estar nerviosos, varen fer un gran paper i demostraren el temps que li havien dedicat a preparar els textos tant dins com fora de l’aula. Una mostra del grau d’implicació del nostre alumnat que participa i s’entrega en totes les activitats que se’ls proposa. Agraïr, una vegada més, la col·laboració de l’ajuntament de Petrés.

Una vegada els i les alumnes feren la seua lectura, el jurat assistent i els pares i mares, mitjançant una pàgina web, votaren als què consideraven els millors de cada categoria. Els suplents i guanyadors foren: Maria Alepuz i Valeria Corresa de la categoria Teuladins i Adriana Corral i Xavi Garcia de la categoria de Blavets. Estos 4 alumnes acudiran representant a l’escola i al poble de Petrés en la fase autonòmica el proper 3 de juny a la Vall d’Uixó.

Enhorabona a tots els participants.