DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA XIQUETA A LA CIÈNCIAcurs

El passat curs l’equip docent del nostre centre, vam decidir començar a celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta a la Ciència, per tal de visibilitzar i crear referents femenins que contribueixen a aquesta àrea.

Aquest curs, a la Comissió Mixta d’Activitats, vam decidir portar a una científica al nostre centre, i per això vam comptar amb l’arqueòloga Begoña Soler, que va vindre el passat divendres 10 de febrer pera realitzar una activitat didàctica amb l’alumnat de Primària. Begoña els va explicar la tasca de les arqueòlogues, les fases del treball en un jaciment i va mostrar els estris de treball dels que diàriament fan ús.

A més, els i les alumnes de 6é, va preparar un vídeo motivador per a explicar a la resta d’alumnat el per què de la importància de la Ciència i la contribució de moltes científiques a aquest món, presentant-nos a algunes d’elles i els seus èxits. Ací vos deixem el vídeo.

També, per tal de commemorar aquest dia i com ja vam fer el curs passat, l’alumnat de 6é va participar d’una activitat oferida per la Regidoria d’Igualtat de Petrés, que consistia en emprar la tècnica del graffiti i plasmar al mur del nostre centre, les aportacions que dia a dia fan les dones a la ciència.