MILLOREM EL NOSTRE CENTRE

Un dels objectius que pretén l’equip docent de la nostra escola, és el de crear un ambient acollidor per al nostre alumnat. Per això, ja el curs passat vam organitzar una jornada de millora que va donar molt bons resultats.

Aquest curs hem volgut repetir la iniciativa, així, el passat dissabte dia 11 d febrer, docents i famílies ens vam reunir al centre per a instal·lar més gespa al pati de l’Aula de 2 anys, al pati d’Infantil i al pati de Primària.

També vam aprofitar per a muntar mobiliari que hem adquirit que facilita l’organització dels espais a Infantil i propicia un accés més autònom dels materials a l’alumnat.

Volem agrair des d’ací la col·laboració de tots i totes les persones que vau poder acudir, els nostres alumnes i les nostres alumnes estan encantats de vore més verd entre tant de formigó.