Visita a àPunt

Ahir un grup de tercer de primària vam visitar el plató d’Àpunt en representació de tota la  classe. Va ser impressionant veure el tamany de les torres, de l’edifici, l’alçada dels sostres i la gran quantitat de càmeres i focus. Vam poder participar a una grabació de la Colla realitzant un repte cooperatiu. Si voleu saber a què vam jugar, atents i atentes a Àpunt, perquè pròximament s’emetrà el programa i podreu comprovar si vam aconseguir el nostre objectiu!

També varen vindre a la nostra escola per grabar amb alguns alumnes de segon i tercer. L’activitat consistia en obrir una caixa on hi havia un objecte “antic” i els xiquets i xiquetes havien de dir el què pensaven que era….Podeu imaginar les seues respostes?