Estratègia de vacunació

PROPERA DATA DE VACUNACIÓ

Dimarts 15 de febrer, a partir de les 11:30h.

QUI POT VACUNAR-SE?

L’alumnat de 4t, 5é i 6é a qui li toca la segona dosi.

L’alumnat que no pogué vacunar-se de la primera dosi en desembre, per haver donat positiu abans del 15 de desembre i no se vacunà al gener.

L’alumnat de qualsevol curs que, per diferents motius, no s’haja pogut vacunar a les darreres dates i des del centre de salut hagen recomanat la seua vacunació.

IMPORTANT: recomanem parlar amb el centre de salut per a que confirmen que el xiquet o xiqueta pot vacunar-se, i després informar al centre per correu electrònic, amb el nom i cognoms del alumne o alumna.

QUI NO POT VACUNAR-SE?

L’alumnat que haja donat positiu a partir del 16 de desembre.

L’alumnat que ja haja complit els 12 anys (aquests casos han de contactar amb el centre de salut per informar-se de com procedir)

PROCÉS

El proper dilluns 7 de febrer, els i les alumnes de 4t a 6é, i aquell alumnat que haja de ser repescat per a vacunar (amb indicació del centre de salut), eixiran amb una nova autorització per a emplenar pel pare, mare o tutor/a.

Aquesta autorització haurà de ser retornada al centre, com a màxim, el dimecres 9 de febrer, per poder informar als nostres responsables de salut.

Aquell alumne o alumna que no tinga correctament signada l’autorització, no podrà vacunar-se.

IMPORTANT: al igual que la primera vegada, en cas de divorci, separació o situacions anàlogues, l’autorització ha d’estar signada per ambdós progenitors.

QUINS SÓN MOTIUS PER MARCAR “NO AUTORITZE”?

Reaccions al·lèrgiques greus o immediata a dosis prèvies de vacunes o algú dels seus components.

Haver passat la COVID en les darreres 8 setmanes.

Patir qualsevol malaltia aguda moderada o greu, o febra de més de 38º.

Haver tingut reacció al·lèrgica a altres vacunes o tractaments injectables.

Estar rebent tractament crònic amb anticoagulants.

Rebuig a la vacunació.

EN CAS D’HAVER PASSAT LA MALALTIA

Si la infecció ocorre abans de l’administració de la vacuna (si mai s’ha vacunat pel COVID), s’administrarà una sola dosi a partir de les 8 setmanes després del diagnòstic de la infecció.

Si la infecció es diagnostica després d’haver administrat la primera dosi, s’administrarà la segona a partir de les 8 setmanes després del diagnòstic.

Si no es possible vacunar-se en aquesta ocasió, s’habilitarà el procediment per a vacunar-se en un centre de vacunació.

DIA DE LA VACUNACIÓ

Els acompanyants romandran al carrer que dóna a l’entrada principal del centre (Carrer País Valencià) i se’ls anirà avisant per ordre de vacunació. Acompanyaran als menors durant el procés de vacunació i fins que la classe torne a la seua aula.

NOVETAT IMPORTANT INDICADA PER L’ADMINISTRACIÓ: Tots els xiquets i xiquetes han d’estar acompanyats pel pare, la mare o tutor/a, o per una persona correctament autoritzada (clica ací per descarregar el model d’autorització).

L’ordre de vacunació serà:

• Repescats.
  • 4tA
  • 4tB
  • 5éA
  • 5éB
  • 6éA
  • 6éB

DESCARREGA L’AUTORITZACIÓ

NOTA: El Centre no té cap responsabilitat dels canvis que es van produint al protocol de vacunació. Es seguix la instrucció de transmetre la informació i organitzar de nou tota la documentació i adequar el Centre perquè els facultatius del Centre de Salut puguen administrar la vacuna seguint el protocol de seguretat i prevenció.

EN CAS DE DUBTE, CONTACTEU AMB EL CENTRE AL CORREU 46037212@edu.gva.es, O AL TELÈFON 962617250, PER A QUE PUGUEM AJUDAR-VOS.