VISITA A PORCELANOSA

El passat 11 d’octubre els alumnes i les alumnes de 1r i 2n de Batxiller que cursen matèries d’Economia, Tecnologia o FAG, així com els alumnes de 2n de FP Bàsica, han visitat la fàbrica de Porcelanosa ubicada a Vila-real. Un interessant recorregut per les instal·lacions ens ha mostrat els procés de fabricació del taulell, des de la recepció de la primera matèria fins l’emmagatzematge del producte al magatzem logístic, utilitzant tota una sèrie de tecnologia que, en alguns casos, ens ha deixat sorpresos. Dues curiositats que ens ha cridat l’atenció: un pis net i lluent (curiós, tenint en compte que les primeres matèries són terra i arena) i l’ús de bicicletes per part dels empleats per a desplaçar-se per les instal·lacions.

Porcelanosa és una empresa líder i puntera en el seu sector que manté els 8 centres de producció a la Comunitat Valenciana, entre Onda i Vila-real.