DIA DEL LLIBRE

Dimarts 23 d’abril, es van preparar una sèrie d’activitats, amb motiu de la celebració del dia del llibre.

En primer lloc tot l’alumnat de primària havia de portar un llibre de casa, per a intercanviar-lo durant l’activitat de lectura.

Després l’alumnat de 6é, 5é i 4t va visitar al de 3r, 2n i 1r, respectivament per a, per parelles, llegir de manera conjunta un llibre triat per l’alumnat del curs inferior. Una vegada acabat, van realitzar una papallona, que posteriorment completaria el nostre cartell commemoratiu.

En finalitzar l’hora de l’esbarjo, tot l’alumnat de primària va baixar al pati, per a llegir el llibre intercanviat en classe, a l’aire lliure. Mentres el cartell commemoratiu anava prenent forma amb la manualitat realitzada anteriorment.