ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

CIRCULAR FAMÍLIES ELECCIONS Al CONSELL ESCOLAR

Ja està publicada la Resolució que convoca les eleccions del Consell Escolar (DOGV 9692. 27.09.2023 pàgina 55340)

Cada dos anys hi ha eleccions de la meitat dels membres, en el nostre cas la renovació correspon a la 1ªmitad que afecta únicament el sector de famílies i al de docents; l’alumnat són tots els anys.

El Consell Escolar és un òrgan de govern molt important en la vida d’un centre educatiu, és per això, que us animem a participar amb el vostre vot i/o candidatures.

La data establida per aquesta resolució és el pròxim 23 de novembre de 2023.

En la pàgina web del centre s’aniran posant les informacions sobre el procés, que puga ser del vostre interés.

La junta electora es constituirà el pròxim 11 d’octubre (dimecres) en el consell escolar que se celebrarà a les 14.10 h , aquesta es constitueix amb els membres sortints del Consell Escolar.