TINY VIRUS:
Dins del nostre projecte vam tindre la proposta de veure com podíem treballar la següent cançó perquè tot l’alumnat participant poguera donar la seua aportació. Decidim treballar de la següent manera:
1. Els estudiants van escoltar la música, la van reconéixer i es van entusiasmar amb la idea.
2. Vam aprendre la lletra i vocabulari nou en anglés.
3. L’alumnat va cantar la cançó amb la nova lletra.
4. L’alumnat va ballar amb tota la classe cantant la nova lletra de la cançó.
5. Des de l’assignatura de música es van treballar els diferents matisos musicals en anglés.
6. Els estudiants van treballar en xicotets grups per a crear diferents moviments que foren amb la nova lletra apresa.
7. Cada grup va mostrar el seu treball a la resta de la classe.
8. Entre tots decidim com anàvem a ballar tots junts, triant els moviments que més ens havien agradat de cada equip.
9. Tota la classe va ballar amb les propostes triades entre tots.
Un treball molt creatiu i que va mantindre a l’alumnat actiu en tot moment, aprenent a prendre les seues pròpies decisions sobre el treball final.
6TH A: https://youtu.be/b2vfeqafwhs
6TH B: https://youtu.be/xqbfq2_rp6g