NOVA APP MENJADOR: COLECHEF

INSTRUCCIONS PER A ACCEDIR A L’APP

1- DESCARREGA LA APP COLECHEF

2- REGISTRA SEGONS LA OPCIÓ:

a) Si ja éreu usuaris previs de l’anterior app:

Cliqueu “REGISTRE” i introduir el DNI / NIE i l’adreça electrònica associada a l’app antiga.

Apareixerà una pantalla amb totes les dades perquè les confirmeu. Si hi ha alguna dada que voleu modificar, ho podreu fer dins del vostre usuari de l’app en “El meu perfil” o en “Servicis contractats”. A partir d’ací podreu navegar i usar l’app amb tota la informació.

Si prèviament no havíeu introduït la informació dels alumnes, una vegada que confirmeu les dades en l’“INICI” haureu d’anar a
“AFEGIR NOU ALUMNE” per a poder tindre tota la informació disponible en l’app

b) Si no éreu usuaris de l’anterior app:
Si sou un nou usuari de l’app, cliqueu en l’opció “REGISTRE” i introduïu el DNI/NIE i l’adreça
electrònica de contacte.
Simplement seguiu els passos indicats fins a completar el registre.
En el “PAS 3” haureu d’introduir el codi d’activació del centre que vos facilitem amb esta carta.
Recordeu que el codi d’activació mai no porta la lletra “O”. Proveu amb un número ZERO.

COL·LEGI: CEIP MEDITERRANEO
CODI DE CENTRE: ESKRL0NA10