Hui han vingut al centre a realitzar un taller de reciclatge i sostenibilitat amb l’alumnat de 4 i 5 anys.
Els xiquets i xiquetes han gaudit al mateix temps que han après aquests conceptes.🌍

L’alumnat de 6é A ha gravat un podcast molt especial inspirat en el llibre Invisible, una història emocionant que ens mostra el dolor de sentir-se invisible davant dels altres. El llibre ens convida a reflexionar sobre l’assetjament escolar, la importància de l’empatia i el poder que tenen les paraules i les accions.
A classe hem treballat el llibre a través de tertúlies literàries; compartint impressions, emocions i reflexions que han ajudat l’alumnat a entendre millor la història i a posar-se en la pell dels personatges.
En aquest podcast, els nostres alumnes donen veu a totes aquelles persones que alguna vegada s’han sentit soles, apartades o invisibles, compartint pensaments molt valuosos sobre el bullying i la necessitat de construir espais més respectuosos i segurs per a totes i tots.
Perquè ningú hauria de sentir-se invisible.
🎙️ Podeu escoltar el podcast en el següent enllaç: Les estreles de Carrasquer
Benvolgudes famílies,
Comencem a preparar el curs vinent i en el següent enllaç teniu tota la informació necessària per al procés d’admissió dels vostres fills i filles en Carrasquer: Admissió curs 26-27
El Projecte Cuidadania ens convida a practicar la cura de manera integral, abastant totes les dimensions de la vida —física, mental, emocional, social, política i espiritual—, i a posar la vida al centre del concepte de ciutadania. Aquesta mirada implica un canvi de paradigma basat en la interdependència i la responsabilitat compartida. Quan tenim cura de nosaltres mateixos, de les nostres comunitats i del planeta, estem millor preparats per afrontar els reptes locals i globals que tenim entre mans. En aquest sentit, la “cuidadania” promou les cures i la solidaritat, fomentant la participació social i comunitària, la construcció de xarxes de suport mutu i la protecció de les persones més vulnerables.

Repte d’abril esplèndid: senderisme i pícnic en família! 🥾🧺
El repte del mes d’abril ha sigut tot un èxit. Les nostres famílies han gaudit d’una jornada de senderisme en família, envoltats de natura, bon ambient i moltes ganes de compartir. Les fotos rebudes mostren moments preciosos caminant junts i gaudint d’un pícnic final, que ha posat el colofó perfecte a l’activitat 🌳📸
Ha sigut una experiència enriquidora que ha combinat activitat física, convivència i diversió a l’aire lliure.


Per al nou repte del mes de maig vos proposem anar a la platja per gaudir del bon temps: jugar amb l’arena, moure’ns, crear i divertir-nos… i, si ens atrevim, tocar un poquet l’aigua 💦🏖️

Vos animem a continuar participant i a crear junts records plens de salut i diversió.