Volem transformar el nostre centre cap a un “Entorn innovador d’aprenentatge”. Per a fer-ho, participem al projecte “Aules Transformadores d’Espais i Metodologies Educatives”. La seua finalitat és la promoció de la innovació pedagògica impulsat per la Subdirecció General de Formació del Professorat de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.
I què són les Aules transformadores?

Les Aules Transformadores fan referència a espais de treball acadèmic on es promou la reflexió i es manté la connexió social com a eina fonamental per a l’aprenentatge, fent un ús adequat i didàctic de les tecnologies digitals així com de metodologies actives. Les Aules Transformadores no són en si l’espai físic, el mobiliari o la tecnologia, sinó que són un espai d’experimentació per a millorar els processos d’E-A (Ensenyament-Aprenentatge).
Ens trobem en la Fase Inicial, el claustre està formant-se i treballant per dur endavant aquest projecte. Al llarg del seu desenvolupament vos anirem mostrant com avancen les fases.
Podeu consultar més informació a: https://portal.edu.gva.es/aulestransformadores/
