Repte d’abril esplèndid: senderisme i pícnic en família! 🥾🧺
El repte del mes d’abril ha sigut tot un èxit. Les nostres famílies han gaudit d’una jornada de senderisme en família, envoltats de natura, bon ambient i moltes ganes de compartir. Les fotos rebudes mostren moments preciosos caminant junts i gaudint d’un pícnic final, que ha posat el colofó perfecte a l’activitat 🌳📸
Ha sigut una experiència enriquidora que ha combinat activitat física, convivència i diversió a l’aire lliure.


Per al nou repte del mes de maig vos proposem anar a la platja per gaudir del bon temps: jugar amb l’arena, moure’ns, crear i divertir-nos… i, si ens atrevim, tocar un poquet l’aigua 💦🏖️

Vos animem a continuar participant i a crear junts records plens de salut i diversió.
