PROJECTES DE CENTRE

EIXIDES AL MERCAT DE SUECA

Les eixides al mercat permeten als alumnes vendre aquells productes que han elaborat tant als Programes de Qualificació Bàsica Adaptada com als Tallers de Ceràmica. Amb aquesta activitat pretenem que els alumnes assolisquen un major grau d'autonomia personal, d'integració social i d'inserció laboral, i sobretot que prenguen consciència de que s'estan convertint en persones adultes.

photo_2020-03-04_09-40-22

TALLERS A LA TVA

Aquest curs hem posat en marxa 4 tallers de TVA:

1. Taller de Neteja de Cotxes.
2. Taller d'Aula Llar.
3. Taller de Cuina.
4. Taller de Ceràmica.

PROJECTE D'HORT ESCOLAR

Durant el curs 2021-2022 el centre continua amb el projecte d'hort escolar. Aquest va nèixer com a un instrument que amplia i ajuda a assolir conceptes curriculars de les àrees de les ciències naturals, ciències socials, educació física, educació artística, etc. i a mes a mes, posa a l’abast de l’alumnat experiments pràctics on observar el cicle de la vida de les plantes i el medi on es desenvolupen. Tot dins l’agricultura ecològica, per apropar-se a la cultura agrícola dels nostres avantpassats i despertar en l’alumnat la consciencia ambiental.

Aquest projecte es utilitzat com a recurs terapèutic en el tractament dels nostre alumnat i enguany s'ha ampliat l'alumnat inclòs en ell.

Aquest projecte és també una eina socialitzadora, és una oportunitat més perquè els alumnes siguen conscients de la importància de treballar en equip i organitzar i seqüenciar les faenes per a obtenir resultats òptims, tot això respectant els torns naturals de creixement de les plantes.