Dia de la Pau

Dia de la NO violència i la Pau

30 de gener de 2022

"No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí."

El dia 30 de gener de cada any, des de 1964 (any de la mort de Mahatma Ganghi), se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) arreu del món. L’objectiu d’aquesta diada és promoure la cultura de la pau, la no-violència i la resolució pacífica dels conflictes entre els infants i joves.

A la nostra escola tractem el tema de la pau a totes les aules i realitzem alguna activitat adaptada a cada nivell per tal d’entendre la importància de la pau en el nostre dia a dia i promoure valors com la solidaritat, el respecte, la tolerància i el diàleg.

A més a més, des de l'àrea de Religió es fa un treball continu sobre aquest tema; i, quan s'acosta el dia senyalat per a la celebració, decoren la nostra escola.

pau
cor paz