El pàdel a l’escola

Pàdel a l'escola

La Federació de Pàdel de la Comunitat Valenciana al nostre centre.

La promoció del Pàdel és un dels fins prioritaris de qualsevol federació esportiva. La Federació de Pàdel de la Comunitat Valenciana (FPCV), des de la seua creació, ha centrat els seus esforços de forma especial en la promoció del pàdel base. Així, la FPCV s’ha marcat l’objectiu d’apropar el pàdel als centres escolars i així ho ha fet al nostre centre. Així, doncs, el passat 18 d'octubre, Angi, una de les entrenadores de la federació, va iniciar unes jornades d'iniciació a aaquest esport amb les aules 12, 13 i 14 en el pati de l'escola.

e996482e-0c8e-4a49-865e-f99ddd00b6d6
IMG-9033-1
IMG-9031

El Pàdel és un dels esports amb major increment de participants en els últims anys en Espanya. En aquest context d’increment de participants que juguen en pistes de pàdel amb dimensions oficials, existeixen altres alternatives que són ideals per a principiants. Els infants durant l’edat escolar poden ara iniciar-se en aquest món amb el projecte “Pádel en el cole”, amb pistes reduïdes, amb pales més lleugeres i amb pilotes que tenen un bot inferior, s’ofereix un context perfecte per a la introducció a l’esport.

Aquest projecte s’ha dut a terme al nostre centre amb els objectius d’iniciar a l’alumnat en la pràctica de l’esport del pàdel dins del marc escolar i introduir-lo en el seu repertori d’esports. Durant 5 sessions s'han desenvolupat activitats d'iniciació esportiva per tal de comprendre i assolir el reglament d'aquest esport. A més, han sigut activitats adaptades a les necessitats de cadascú, respectant els ritmes i els coneixements previs.

Obsequi de kit de pàdel